Nom
Anàlisi Crítica del Discurs Multimodal
Membres
María Martínez Lirola (coord.), Eva Llorens, Fernando Ramos, Antonia Lledó, Cristina Amérigo, Li Hui
Objectius
- Investigar sobre metodologies actives i nous modes d’avaluació amb la finalitat de millorar el procés d’ensenyament-aprenentatge.
- Fomentar a l’aula els principis de l’educació per a la pau i els drets humans.
- Estudiar l’ús de la llengua en contextos específics, és a dir, observar la relació entre la llengua, els textos i els contextos en els quals s’empren els textos, de manera que s’inclou una perspectiva social en l’estudi de la llengua.
- Analitzar textos de temàtica social i utilitzar-los en la docència.
- Aprofundir en la igualtat efectiva i real de dones i homes en diferents disciplines i per a això investiguem sobre la relació entre el gènere, els textos i la societat.
Línies d’investigació
- Investigació en noves metodologies docents i nous modes d’avaluació, prestant especial atenció al *portfolio.
- L’anàlisi crítica del discurs (ACD) i l’anàlisi crítica del discurs multimodal (ACDM), centrats en l’anàlisi de la immigració en la premsa i les imatges de les dones en els textos multimodals que ens transmeten els mitjans de comunicació.
- Gènere, textos i societat. Aprofundir en la igualtat efectiva i real de dones i homes en diferents disciplines.