comunicacion intercultural

A la fi de la dècada dels anys 90, els projectes europeus Leonardo da Vinci, ELISE i ELUCIDATE revelen que el Regne Unit i Espanya són dos dels països europeus que major pèrdua de volum de negoci experimenten a causa de les barreres lingüístiques i culturals. En el present treball, l’autor analitza els obstacles que dificulten la comunicació.

Per a açò pren com a mostra una sèrie de xicotetes i mitges empreses del sector del joguet de la Comunitat Valenciana en les seues transaccions comercials amb el Regne Unit. Finalment, proposa una sèrie d’estratègies comunicatives amb la finalitat d’aconseguir la competència intercultural, en anglès, amb el mercat britànic.

Francisco Miguel Ivorra Pérez és doctor en Filologia Anglesa per la Universitat d’Alacant, així com professor i investigador en el Departament de Filologia Anglesa d’aquesta mateixa universitat. En l’actualitat la seua línia de recerca se centra en l’estudi de la pragmàtica intercultural i l’anglès per a finalitats acadèmiques i professionals.

Más información en este enlace.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *